مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:052024-01-13اقتصادي

اولین سایت تخلیه نخاله ساختمانی کرمانشاه افتتاح شد


اولین سایت تخلیه نخاله ساختمانی شهر کرمانشاه افتتاح شد.

- اولین سایت تخلیه "نخاله ساختمانی" کرمانشاه افتتاح شد ایسنا/کرمانشاه اولین سایت تخلیه نخاله ساختمانی شهر کرمانشاه افتتاح شد.

برومند نامداری معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، امروز (23 دی) در مراسم افتتاح این سایت در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری های بسیار برای اخذ مجوز راه اندازی این سایت، گفت: بعد از مدت ها پیگیری در نهایت از طریق همکاری با فرمانداری کرمانشاه توانستیم این محل را که قبلاً معدن بوده، به عنوان سایت تخلیه نخاله آماده کرده و امروز افتتاح کنیم.

وی افزود: با راه اندازی این سایت از این پس هر ساخت و سازی در شهر کرمانشاه صورت گیرد، نخاله های آن باید در این سایت تخلیه شود.

نامداری گفت: برای اطمینان از تخلیه نخاله ها در این سایت، صدور پایان کار ساختمان منوط به تحویل نخاله ها به این سایت شده است.

بهزاد مسعودی اصل معاون شهرسازی شهرداری کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران یکی از چالش های اصلی در تمام کلانشهرها را بحث نخاله ها و جمع آوری و بازیافت آن عنوان کرد و گفت: انباشت نخاله ها در شهر به سیما و منظر شهری آسیب می رساند، بنابراین در اولین گام تلاش کردیم تا سایتی جهت تخلیه و جمع آوری نخاله های ساختمانی راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سایت تخلیه نخاله ساختمانی کرمانشاه افتتاح شد

اولین سایت تخلیه نخاله ساختمانی کرمانشاه افتتاح شد