مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:552024-01-20بين الملل

بحران کاهش جمعیت در آمریکا و احتمال تخلیه هزاران شهر


بر پایه یک مطالعه جدید، انتظار می رود که ترکیب ایالات متحده آمریکا در دهه های آتی دستخوش دگرگونی عظیمی شود و جمعیت هزاران شهر کاهش یابد.

- بر پایه یک مطالعه جدید، انتظار می رود که ترکیب ایالات متحده آمریکا در دهه های آتی دستخوش دگرگونی عظیمی شود و جمعیت هزاران شهر کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مطالعه اخیر دانشگاه ایلینوی شیکاگو پیش بینی شده است که حدود 15 هزار شهر آمریکا تا سال 2100 میلادی تعداد زیادی از سکنه خود را از دست می دهند و انتظار می رود که این شهرها حدود 12 تا 23 درصد کوچک شوند.

تمامی ایالت ها به استثنای ناحیه کلمبیا و هاوایی تا حدی کاهش جمعیت خواهند داشت.

همچنین پیش بینی می شود شمال شرق و غرب میانه از جمله شهرهای پیتسبورگ، پنسیلوانیا، بوفالو در ایالت نیویورک و کلیولند در اوهایو بیش از همه تحت تاثیر این کاهش ها قرار گیرند.

بر پایه پیش بینی ها، ممکن است مردم سواحل جنوبی کالیفرنیا از این ناحیه خارج شوند در حالی که جمعیت سواحل شمالی متراکم تر شود.

این مطالعه در عین حال نشان داد با اینکه تگزاس و یوتا اکنون دچار انفجار جمعیت هستند، تعداد زیادی از مردم در این ایالت ها مراکز شهری را ترک می کنند.

کارشناسان دریافتند ایالت هایی که بیشترین کاهش جمعیت در آنها رخ می دهد ورمونت و ویرجینیای غربی خواهند بود که 80 درصد از جمعیت خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کاهش جمعیت در آمریکا و احتمال تخلیه هزاران شهر

بحران کاهش جمعیت در آمریکا و احتمال تخلیه هزاران شهر