مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:052024-01-16اقتصادي

سامانه 131 بهترین کمک کننده در جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز است


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: پایش های مردمی مانند همیاران محیط زیست می تواند بهترین کمک در شناسایی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی باشند.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: پایش های مردمی مانند همیاران محیط زیست می تواند بهترین کمک در شناسایی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی باشند.

محمد هادی زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حفظ زمین های کشاورزی در این شهرستان و جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز، اظهار کرد: قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی از سال 1374در کشور اجرایی شد و سازمان امور اراضی کشور برای پایش و برخورد با متخلفین تغییر کاربری یک دستگاه وانت دوکابین مجهز به چراغ گردان و آژیر در اختیار جهاد کشاورزی قرار داده است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: باتوجه به وضعیت تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی زراعی شهرستان، سطح نظارت و حفاظت این مدیریت در حوزه دهگردشی جدی تر و تمام وقت بوده و تلاش های فراوانی در این راستا توسط نیروهای این مدیریت در زمینه پیشگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز، اعاده به وضع سابق، اجرای تبصره 2 ماده 10 و اعلام جرم صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه 131 بهترین کمک کننده در جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز است

سامانه 131 بهترین کمک کننده در جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز است