مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:302023-12-25حوادث

دستگیری 33 سارق و مالخر در خراسان جنوبی


رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری 32 سارق و مالخر در طرح عملیاتی مقابله با مالخران اموال مسروقه در استان خبر داد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین اجرای طرح عملیاتی مقابله با مالخران اموال مسروقه در خراسان جنوبی، دستگیری 4 خرده فروش و سارق در زیرکوه و کشف 131 رأس احشام قاچاق در فردوس قرار می گیرید.

سرهنگ کاظم صادقی، رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه را در استان  به مدت 72 ساعت اجرایی کردند.

  وی با بیان این که مأموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات تخصصی پلیسی در عملیات های جداگانه 32 سارق و مالخر دستگیر کردند؛ تصریح کرد: در این رابطه 37 فقره پرونده سرقت نیز کشف شده است.

  این مقام انتظامی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند؛ خاطرنشان کرد: در این طرح 4 واحد صنفی متخلف خرید ضایعات برابر دستور مقام قضایی نیز پلمب شد.

  سرهنگ صادقی در پایان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت خاطرنشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 33 سارق و مالخر در خراسان جنوبی

دستگیری 33 سارق و مالخر در خراسان جنوبی