مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:352024-01-20سياسي

پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی


محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.

‎ پیام تسلیت محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون درگذشت برادر گرامی جناب آقای زین العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی، موجب تأثر و تاسف شد.

این فرمانده جانباز و متعهد، تمام زندگی خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به خصوص در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سمت های مختلف بویژه سپاه شهدا و عاشورا، وقف پاسداری و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و خدمت به میهن اسلامی کرد و کارنامه پرافتخاری به یادگار گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، اینجانب این ضایعه را به همرزمان و خانواده گرامی آن مرحوم، مردم شریف استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بویژه مردم شهرستان شاهین دژ تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای این رزمنده خستگی ناپذیر، همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی