مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 07:402024-01-08اجتماعي

آلودگی هوا مدارس ابتدایی اراک را غیرحضوری کرد


رییس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی گفت: با توجه به پایداری آلودگی هوا، مدارس ابتدایی صبح و عصر فردا (دوشنبه) غیرحضوری است.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی اکبر اسدی اظهار کرد: پیش دبستانی و مهدهای کودک شهر اراک نیز بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان فردا دوشنبه تعطیل است.

وی با بیان اینکه امتحانات مقطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار می شود، گفت: فعالیت کارمندان دستگاه های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه ای قلبی، تنفسی، ریوی همچنین تمام مادران باردار شاغل به صورت دورکاری است و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.

رییس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی گفت: هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک اعم از مدارس و ورزشگاه ها ممنوع و اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان با اطلاع رسانی مناسب تدابیر لازم را در خصوص ممنوعیت ها اعمال کند.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز درمانی و مراکز جامع خدمات سلامت شهر اراک در آماده باش کامل باشند، افزود: برخورد پلیس راهور با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تشدید شده و اعمال قانون لازم در این خصوص صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا مدارس ابتدایی اراک را غیرحضوری کرد

آلودگی هوا مدارس ابتدایی اراک را غیرحضوری کرد