مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:052024-01-01ورزشي

مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در دستان جوان استان فارس


مسابقات جهانی ووشو در کشور گرجستان برگزار شد و در وزن 80- کیلوگرم مدال طلای این دوره به محمدحسین اکبرا از استان فارس رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رشته ورزشی و رزمی ووشو چند سالی است که در ایران طرفداران و علاقه مندان زیادی پیدا کرده است و در طی سالیان گذشته افراد پرتلاش در این رشته ورزشی توانستند مدال های رنگارنگی برای ایران به ارمغان بیاورند.

یکی از این افراد مدال آور، جوان اهل شهرستان جویم استان فارس محمد حسین اکبرا است که در مسابقات جهانی ووشو در وزن 80- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شده است.

اکبرا درباره کسب این موفقیت به خبرنگار فارس گفت: حدود چهار سال است که به صورت حرفه ای در رشته ووشو فعالیت می کنم و در سالیان اخیر موفق به کسب مقام های مختلفی در سطح استان و کشور شدم که آخرین مدال من در کشور به مسابقات سال قبل انتخابی تیم ملی برمی گردد که موفق به کسب نشان نقره شدم و با لطف و یاری خداوند توانستم به تیم ملی ووشو جوانان راه پیدا کنم.

محمد حسین اکبرا در مسابقات جهانی ووشو به مدال طلا رسید وی افزود: امسال در مسابقات جهانی ووشو در گرجستان مقام اول را به دست آوردم.

اکبرا افزود: در طول دوران فعالیت حرفه ای خود، پدر و مادرم بسیار به من کمک کردند و پشتیبان و حمایت کننده من بودند تا بتوانم در این رشته به موفقیت هایی دست پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در دستان جوان استان فارس

مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در دستان جوان استان فارس