مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:202024-01-09اقتصادي

ظرفیت های توسعه گردشگری فرهنگی در البرز فراهم است


رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اینکه ظرفیت های توسعه گردشگری فرهنگی در البرز فراهم است، گفت: باید زیرساخت های این شاخه مهم از صنعت گردشگری در استان تامین شود.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اینکه ظرفیت های توسعه گردشگری فرهنگی در البرز فراهم است، گفت: باید زیرساخت های این شاخه مهم از صنعت گردشگری در استان تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادی حاضری روز سه شنبه 19 دی ماه در هفتمین جلسه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر بیان کرد: در بحث گردشگری سلامت و طبیعت درمانی، البرز دارای ظرفیت های ویژه ای است، بدین منظور جلسات کارشناسی ذیل نشست های کمیسیون گردشگری اتاق البرز برگزار و طرح تحقیقاتی اولیه در این زمینه آماده سازی شده است.

وی در ادامه افزود: نیاز است که با همکاری فعالان انجمن ها و تشکل های مرتبط به این حوزه، بانک اطلاعاتی جامعی از ظرفیت های استان در جهت تکمیل طرح اولیه گردشگری سلامت استان تهیه شود.

رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز گفت: هر کدام از روستاهای استان به دلیل شرایط مناسب آب وهوایی و ظرفیت های محلی برای توسعه بوم گردی می تواند به یک مقصد برای اجرای طرح گردشگری سلامت تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های توسعه گردشگری فرهنگی در البرز فراهم است

ظرفیت های توسعه گردشگری فرهنگی در البرز فراهم است