مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:252023-12-26اجتماعي

نفس مشهد گرفته است!


هم اکنون شاخص کیفیت هوای کلانشهر مشهد با عدد 400 در شرایط خطرناک قرار دارد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عقربه شاخص در نمودار مرکز پایش آلایندگی زیست محیطی مشهد، همچنان به نقطه آخر چسبیده است و هم اکنون هوای این کلانشهر با عدد 400 در شرایط خطرناک قرار دارد! هوای کدام مناطق آلوده تر است؟ نمودار منتشر شده در مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی نشان می دهد از میان 18 ایستگاه کنترل کیفیت هوا، 4 منطقه در شرایط خطرناک قرار داردد.

هوای 8 منطقه این کلانشهر در شرایط بسیار ناسالم و مابقی در وضعیت ناسالم قرار دارد.

از میان ایستگاه های کنترل کیفیت هوای مشهد، هوای مناطق هفت حوض، خیام شمالی، کریمی و الهیه در شرایط خطرناک قرار دارد و ایستگاه کریمی، بیشترین میزان آلایندگی را دارد.

مشهدی ها منتظر هوای آلوده تر هم باشند! بر اساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی انتظار می رود تا فردا چهارشنبه 1402/10/06 شاهد افزایش شدت وزش باد و انتقال ذرات گردوغبار به غالب نقاط استان از جمله مشهد مقدس باشیم.

برای حفظ سلامتی تان این نکات را رعایت کنید در زمان آلودگی هوا و گرد و خاک جهت حفظ سلامتی خود باید نکات زیر را انجام دهید: * از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری درون شهری بپرهیزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس مشهد گرفته است!

نفس مشهد گرفته است!