مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:402023-12-22سياسي

انصراف 7هزار نفر از تشکیل پرونده قضایی در فارس پس از دریافت مشاوره


هفت هزار نفر در استان فارس با دریافت خدمات مشاوره ای از ایجاد پرونده قضایی منصرف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی از ارائه مشاوره های تلفنی در راستای تسهیل دسترسی مردم به کارشناسان حقوقی، خبر داد و گفت: استفاده از راهنمایی های آنان و کاهش پرونده های قضایی در دستور کار جدی دادگستری استان قرار دارد.

وی افزود: با راه اندازی سامانه 129 در سال گذشته این سامانه در سطح استان 17 هزار و 740 مشاوره، حقوقی و قضایی را به مخاطبان ارائه کرده است.

ثبت 12 هزار و 650 تماس برای دریافت مشاوره حقوقی حجت الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: از زمان آغاز به کار سامانه مشاوره تلفنی 129 با احتساب میانگین 60 تماس روزانه با مشاوران، تعداد 12 هزار و 650 تماس جهت دریافت مشاوره حقوقی و روانشناسی و ارائه خدمات تلفنی با این سامانه تماس گرفتند.

رییس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: راهنمایی و ارشاد این افراد توسط کارشناسان با محوریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری انجام شده است.

وی از بهره برداری چهار هزار و 90 نفر از تماس گیرندگان از مطالب و پیام های از پیش ضبط شده حقوقی در این سامانه خبر داد و افزود: تعداد یک هزار تماس نیز در بخش انتقادات و پیشنهادات توسط شهروندان ارسال و ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف 7هزار نفر از تشکیل پرونده قضایی در فارس پس از دریافت مشاوره

انصراف 7هزار نفر از تشکیل پرونده قضایی در فارس پس از دریافت مشاوره