مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 07:452024-01-13بين الملل

وزیر دفاع انگلیس: ایران «نیروهای نیابتی» خود را در منطقه متوقف کند


وزیر دفاع انگلیس در پاسخ به این سوال که پیام او به ایران چیست، مدعی شد: «شما باید حوثی ها (انصارالله)، حزب الله و دیگران در عراق و سوریه را متوقف کنید.

- وزیر دفاع انگلیس: ایران نیروهای نیابتی خود را در منطقه متوقف کند وزیر دفاع انگلیس در پاسخ به این سوال که پیام او به ایران چیست، مدعی شد: شما باید حوثی ها (انصارالله)، حزب الله و دیگران در عراق و سوریه را متوقف کنید.

صبر جهان در حال پایان یافتن است .

وزیر دفاع انگلیس پس از حملات مشترک با آمریکا به مواضعی در یمن، به اتهام زنی به ایران پرداخت و گفت تهران باید مانع حملات نیروهای مقاومت منطقه شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گرانت شاپس وزیر دفاع انگلیس ساعاتی پس از حملات تجاوزکارانه مشترک با آمریکا به اهدافی در یمن، به ایران هشدار داد که حملات نیروهای نیابتی خود در منطقه را متوقف کند.

  شاپس که با نشریه دیلی تلگراف گفت وگو می کرد، مدعی شد جهان در حال از دست دادن صبر خود است و ایران باید به ارتش یمن و دیگر گروه های مقاومت بگوید از اقدامات خود دست بکشند و آن ها را متوقف کنند چراکه این اقدامات واقعا از حد عبور کرده است .

  ایران بارها اعلام کرده نیروی نیابتی در منطقه ندارد و گروه های مقاومت و همچنین ارتش یمن بر اساس منافع کشورهای خود تصمیم گیری و اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع انگلیس: ایران «نیروهای نیابتی» خود را در منطقه متوقف کند

وزیر دفاع انگلیس: ایران «نیروهای نیابتی» خود را در منطقه متوقف کند