مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:512024-01-17اقتصادي

اقدامات ایمن سازی در محدوده تقاطع آزادگان با خلازیر جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تحولی بیست گانه خدمت به طور ویژه بهسازی میادین شهری با احداث این میدان علاوه بر کاهش تخلفات ترافیکی، ورودی و خروجی به سمت بزرگراه آزادگان ایمن و از توقف های حاشیه ای خودروها در این محدوده جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه مساحت این پروژه 5 هزار و 800 متر مربع است افزود: 4000 مترمکعب عملیات خاکبرداری، 260 متر مکعب خاکریزی، 1600 متر مکعب بتن ریزی و Rcc انجام و 900 تن صرف آسفالت این میدان شده است.

ضمن اینکه 550 متر طول جدول، کانیو و 270 متر طول نهر به منظور جمع آوری و هدایت آب های سطحی اجرا شده است.

شهردار منطقه 19 درباره پیرایش شهری این میدان به نصب برج نوری 15 متری، جداره سازی پیرامون میدان، رنگ آمیزی جداول، کاشت درخت و درختچه های مقاوم به کم آبی، نصب المان های ترافیکی، خطر نما، استوانه و .

اشاره کرد.

  جمع آوری حصارکارگاهی و بازگشایی 775 متر مربع پیاده راه مجید دست مرد معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 19 با اشاره به جمع آوری حصار کارگاهی و بازگشایی  پیاده راهی به مساحت 775 متر مربع اظهار کرد: پیاده راه در مجاورت خیابان های پارس و سبلان ناحیه 2 پس از 10 سال با جمع آوری حصار کارگاهی بازگشایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ایمن سازی در محدوده تقاطع آزادگان با خلازیر جنوبی

اقدامات ایمن سازی در محدوده تقاطع آزادگان با خلازیر جنوبی