مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 06:402024-01-03اقتصادي

شیرین سازی آب دریا در پیوست بودجه سال آینده قرار می گیرد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: برای تجهیزات آب شیرین کن در گلستان منتظر ابلاغ سازمان برنامه و بودجه از محل خرید تضمینی آب هستیم و برای خط انتقال هم در پیوست بودجه سال آینده ابلاغ اعتبار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج حیدریان شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: شیرین سازی آب دریا یکی از اقدامات مهم شرکت آب منطقه ای در راستای استفاده از آب های نامتعارف است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان ادامه داد: ایجاد 110 کیلومتر خط انتقال برای شهر های گرگان، بندرترکمن، گمیشان، بندرگز و آق قلا و تامین تجهیزات و تسهیلات آب شرین کن را در دستور کار داریم که در فاز اول برای شیرین سازی 30 هزار متر مکعب در شبانه روز برنامه ریزی شده است.

وی گفت: برای تجهیزات آب شیرین کن منتظر ابلاغ سازمان برنامه و بودجه از محل خرید تضمینی آب هستیم و برای خط انتقال هم در پیوست بودجه سال آینده ابلاغ اعتبار خواهد شد.

حیدریان در بخشی دیگری از سخنان خود بیان کرد: در دولت سیزدهم در گلستان اتفاقات خوبی افتاده که می توان به افزوده شدن 505 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شرب استان و ایجاد 43 هزار متر مکعب مخزن و 60 کیلومتر خط انتقال اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرین سازی آب دریا در پیوست بودجه سال آینده قرار می گیرد

شیرین سازی آب دریا در پیوست بودجه سال آینده قرار می گیرد