مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:562024-01-04سياسي

دشمنان حتی از دوستداران «حاج قاسم» هراس دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در پی حادثه تروریستی کرمان، با انتشار پیامی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هم وطنانمان را تسلیت گفتند و تأکید کردند: دشمنان حتی از دوستداران سردار سرافراز جبهه مقاومت نیز هراس دارند.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان آمده است: در چهارمین سالروز شهادت قهرمان ملی ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حادثه تروریستی و کور دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که حتی از دوستداران و زائران سردار سرافراز جبهه مقاومت نیز هراس دارند، موجی از غم و اندوه را بر دل های ملت بزرگ ایران جاری ساخت و تمامی آزادی خواهان و استقلال طلبان را به سوگ نشاند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی و سیدمحمدرضا هاشمی در این پیام افزودند: شکی نیست که قطره قطره خون پاک این شهیدان در رویشی اعجازبرانگیز، به سیلی بنیان کن و ویرانگر تبدیل خواهد شد و بساط ظلم و استبداد و ستم را درهم خواهد پیچید و البته آن روز دیر نخواهد بود.

این پیام تأکید می کند: آمریکای جنایتکار و رژیم تروریست و غاصب صهیونیستی بدانند که به خاک و خون کشیدن ده ها انسان بی گناه از زن و کودک و پیر و جوان نه تنها بیش از پیش بر حقانیت و اهداف نورانی و جهان شمول این انقلاب، مهر تأیید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان حتی از دوستداران «حاج قاسم» هراس دارند

دشمنان حتی از دوستداران «حاج قاسم» هراس دارند