مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:202024-01-10بين الملل

مقاومت کارگران فلسطینی در هفدهمین سال محاصره و نود و ششمین روز جنگ


نود و ششمین روز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی با مقاومت فلسطینیان نوار غزه ادامه دارد و کارگران روزمزد هم با وجود از دست دادن منابع امرار معاش و آوارگی از جایی به جای دیگر راه حل هایی موقتی برای کسب درآمدناچیز پیدا کرده اند.

-  گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، از همان روز اول جنگ منبع درآمد روزانه خود را از دست دادم و در این مدت زیر بمباران ها و تهدیدهای بی وقفه اسراییل از محل زندگی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه تا شهر رفح در جنوب نوار غزه چندین بار با خانواده از جایی به جایی دیگر کوچ کرده‎ ایم ؛ این را  أیوب خزیق یک کارگر اهل منطقه تل الهوا در شمال شهر غزه گفت.

کارگران روزمزد فلسطینی به دلیل تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای چهارمین ماه متوالی و از دست دادن منابع درآمد روزانه خود که منجر به تشدید رنج  آنها شده است، در شرایط سخت اقتصادی و انسانی به سر می برند و توانایی تهیه غذا برای فرزندان و خانواده خود ندارند.

  جنگ علیه نوار غزه که از هفتم اکتبر گذشته آغاز شد، به دلیل بمباران ساختمان ها، تأسیسات و برج های غیرنظامی، مغازه ها، شرکت ها و مراکز مختلف اقتصادی و دفاتر تجاری باعث وخامت همه جنبه های زندگی مردم غزه و اقتصاد آنجا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت کارگران فلسطینی در هفدهمین سال محاصره و نود و ششمین روز جنگ

مقاومت کارگران فلسطینی در هفدهمین سال محاصره و نود و ششمین روز جنگ