مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:202024-01-04سياسي

بیانه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در محکومیت جنایت تروریستی کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بیانه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در محکومیت جنایت تروریستی کرمان به شرح زیر می باشد:بسم الله الرحمن الرحیموَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿169﴾هرگز .

- بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج طی بیانیه ای خواستار برخورد جدی از سوی مسئولین نسبت عملان این حادثه تروریستی کرمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بیانه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در محکومیت جنایت تروریستی کرمان به شرح زیر می باشد:بسم الله الرحمن الرحیموَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿169﴾هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

(169) سوره آل عمرانبعد از غرش فرزندان الاقصی در 7 اکتبر2023 و فریاد حق طلبی مردم مظلوم فلسطین برای باز پس گیری اراضی و هویت خود از رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی، جریان استکبار چهره کثیف خود را با نقض قوانین حقوق بشر در کشتار کودکان و مردم بی گناه و مظلوم فلسطین نشان داد.

رژیم صهیونیستی با کشتار های فراوان سعی در ترمیم هیمنه از دست رفته خود داشت و دست به جنایات زیادی از جمله به شهادت رساندن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

بیانه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در محکومیت جنایت تروریستی کرمان