مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:302024-01-10اقتصادي

الحاق حدود 40 هکتار به محدوده شهر کاشان برای ساخت مسکن


رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از الحاق 40 هکتار به محدوده شهر کاشان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از الحاق 40 هکتار به محدوده شهر کاشان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: الحاق 50 هکتار به محدوده شهر کاشان از شورای عالی شهرسازی و معماری ایران درخواست شده بود که با مساحت حدود 40 هکتار آن برای ساخت مسکن در این شهر موافقت شد.

وی افزود: مساحت 10 هکتار از محدوده تعیین شده، پیش از این برای انجام طرح های بیابان زدایی به منابع طبیعی واگذار شده بود و بخشی از آن نیز در حریم 160 متری آزادراه اصفهان به کاشان قرار گرفته است که این مقدار از فضای 50 هکتار حذف شد.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان، تصریح کرد: الحاق این زمین با هدف ساخت سه هزار و 300 واحد مسکونی با الگوی ترکیبی ویلایی- آپارتمانی انجام شد که 60 درصد آن به صورت واحدهای چهار طبقه و 40 درصد آن نیز شش طبقه ساخته خواهد شد.

آراسته گفت: مطالعات عارضه سنجی ترافیکی و تأمین سرانه فضای خدماتی این مجموعه مسکونی در مقیاس محله و ناحیه بر اساس طرح تفصیلی و تأیید کمیسیون ماده پنج انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق حدود 40 هکتار به محدوده شهر کاشان برای ساخت مسکن

الحاق حدود 40 هکتار به محدوده شهر کاشان برای ساخت مسکن