مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:502023-12-25اقتصادي

حمل یکسره غلات از طریق حمل و نقل ریلی در بندر امیرآباد برای نخستین بار در کشور


مدیرعامل شرکت پدیدآوران امید ساحل گفت: برای اولین بار در شمال کشور حمل یکسره غلات از طریق حمل و نقل ریلی دربندر امیرآباد انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سهراب قلی زاده مدیرعامل شرکت پدیدآوران امید ساحل بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیراباد تخلیه 7 هزار تن ذرت دامی بصورت حمل یکسره از طریق حمل و نق ریلی که توام با تخلیه از کشتی و بارگیری به واگن های 55 تنی از طریق حمل ریلی در بندر امیراباد توسط شرکت پدیدآوران امید ساحل بزرگترین پورت اپراتور بنادر شمال کشور صورت پذیرفت.

  تخلیه باز کشتی بر روی قطار جهت حمل ریلی وی افزود: این محموله توسط دو کشتی از مبدا بندر آستاراخان روسیه وارد منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد که با بارگیری به 128 واگن مخصوص حمل ذرت دامی حمل یکسره آن به بندر خشک پیشگامان یزد انجام شد.

  رییس هیات مدیره شرکت پدیدآوران امید ساحل یادآور شد: عملیات شرکت پدیدآوران امید ساحل با فراهم کردن تجهیزات لازم ، طراحی و ساخت قیف مخصوص جهت بالا بردن سرعت عملیات ، کیفیت بالا اقدام کرد و موفق شد این مرحله را در کوتاه ترین زمان ممکن و با میانگین سرعت بالا نسبت به تخلیه و بارگیری این محموله اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل یکسره غلات از طریق حمل و نقل ریلی در بندر امیرآباد برای نخستین بار در کشور

حمل یکسره غلات از طریق حمل و نقل ریلی در بندر امیرآباد برای نخستین بار در کشور