مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:202024-01-01بين الملل

تفریح عیاشی در کاخ سفید؛ بایدن یک سوم سال 2023 را در تعطیلات گذراند!


یک وبگاه خبری آمریکایی در گزارشی نوشت که رییس جمهور این کشور بیش از یک سوم سال 2023 را در اقامتگاه های تفریحی به سر برده است! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - وبگاه خبری محافظه کار دیلی وایر در گزارشی نوشته است که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا یک سوم سال 2023 را دور از کاخ سفید بوده است؛ چه در تعطیلات، چه در اقامتگاه ییلاقی رییس جمهور (کمپ دیوید) و چه در دلاوِر! این گزارش که در ابتدا نیویورک پست آن را منتشر کرد، نشان می دهد که بایدن در مجموع 138 روز معادل 37 درصد سال 2023 را در یکی از اقامتگاه های مذکور سپری کرده است.

گزارش نیویورک پست زمانی جالب تر است که بدانیم که بایدن در زمان انتشار این گزارش نیز با خانواده اش در سن کروی واقع در جزایر ویرجین در حال سپری کردن تعطیلات بوده است! تمایل زیاد بایدن به سپری کردن اوقاتش در خارج از کاخ سفید تنها به سال 2023 محدود نشده، به طوری که، رییس جمهور آمریکا تاکنون تقریباً 417 روز از دوران ریاست جمهوری اش را در تعطیلات بوده است.

کمیته تحقیقات ملی جمهوری خواهان چهارشنبه هفته گذشته در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بایدن وارد جزایر ویرجین شد؛ جایی که آخرین روزهای سال را کنار ساحل سپری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفریح عیاشی در کاخ سفید؛ بایدن یک سوم سال 2023 را در تعطیلات گذراند!

تفریح عیاشی در کاخ سفید؛ بایدن یک سوم سال 2023 را در تعطیلات گذراند!