مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:552024-01-02سياسي

معاون استاندار کردستان: مردم قدردان خدمات سپاه هستند


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: سپاه در همه حوزه ها در خدمت مردم بوده و هرآنچه در توان داشته باشد را در طبق اخلاص گذاشته و مردم قدردان این همه تلاش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی پور ظهر امروز در مراسم توزیع کمک های مومنانه سپاه کردستان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام مناسبت های مختلفی مانند یوم الله 9دی، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا، سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را داریم که هر کدام جایگاه خاص و ویژه ای در تاریخ انقلاب و ملت ما دارد.

وی تصریح کرد: حیات و شهادت سراسر افتخار شهید سلیمانی سراسر برای ملت ایران و جهان اسلامی برکت بود و امروز جهان بعد از شهادت این سردار عزیز بیشتر از زمانی که در قید حیات بود موضوع مقاومت را دنبال می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با بیان اینکه امروز نتایج پیگیری های سردار سلیمانی را شاهد هستیم، گفت: امروز مقاومت هیمنه پوشالین استکبار را به جهان ثابت کرده است.

رشیدی پور اضافه کرد: پایگاه و جایگاهی که شهید سلیمانی در داخل و خارج از مرزهای کشور بنا نهادند و جهان را علیه کفر بسیج کردند محکم و تاثیرگذاری خود را نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار کردستان: مردم قدردان خدمات سپاه هستند

معاون استاندار کردستان: مردم قدردان خدمات سپاه هستند