مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:402024-01-02اقتصادي

اختصاص 180 میلیارد تومان برای اجرای آب شیرین کن در دیر


فرماندار دیر از اجرایی شدن طرح شیرین سازی آب دریا با ظرفیت سه هزار و 750 مترمکعب برای تأمین آب شرب در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه گذاری 180 میلیارد تومان در حال اجراست.

- ایسنا/بوشهر فرماندار دیر از اجرایی شدن طرح شیرین سازی آب دریا با ظرفیت سه هزار و 750 مترمکعب برای تأمین آب شرب در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه گذاری 180 میلیارد تومان در حال اجراست.

یونس باربرز سه شنبه در بازدید از طرح آب شیرین کن در دیر با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان تأمین آب شرب پایدار است گفت: شهرستان دیر در حاشیه خلیج فارس از ظرفیت های مهم اقتصادی و صنعتی مهمی برخوردار است که تولید آب از طریق شیرین سازی آب دریا مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار دیر از صدور مجوز احداث آب شیرین کن در بندر دیر خبر داد و اضافه کرد: مجوز احداث آب شیرین کن به ظرفیت 3 هزار و 750 متر مکعب در شهرستان دیر صادر و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح می تواند بخشی از کمبود آب شرب شهرستان دیر را برطرف کند، افزود: طرح شیرین سازی آب دریا در شهرستان دیر با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه گذاری 180 میلیارد تومان در حال اجراست و براساس وعده سرمایه گذار، شهریور ماه 1403 آب شیرین کن یاد شده وارد مدار تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 180 میلیارد تومان برای اجرای آب شیرین کن در دیر

اختصاص 180 میلیارد تومان برای اجرای آب شیرین کن در دیر