مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:552024-01-16اقتصادي

ارائه آموزش مهارتی به بیش از 13 هزار سرباز در خوزستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از کسب آموزش مهارتی 13 هزار و 789 نفر از سربازان نیروی مسلح در سال جاری در راستای اجرای طرح سرباز ماهر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از کسب آموزش مهارتی 13 هزار و 789 نفر از سربازان نیروی مسلح در سال جاری در راستای اجرای طرح "سرباز ماهر" خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و 480 هزار و 396 ساعت آموزش مهارتی با رویکرد خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و صنایع دستی در رشته مختلف مهارتی به فراگیران سرباز در استان خوزستان ارائه شده است.

وی با اشاره به طرح سرباز ماهر که در راستای تحقق سند تحول در دولت سیزدهم اجرایی می شود، گفت: طرح سرباز ماهر توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای با همکاری نیروهای مسلح و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه به اجرا درآمده است و در پایان خدمت، هر سرباز علاوه بر کارت پایان خدمت خود یک گواهینامه مهارتی نیز خواهد داشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان مهارت آموزی به سربازان در طول دوران خدمت یک فرصت بزرگ است؛ اگر در طول مدت خدمت سربازی، در کنار انجام وظایف به عنوان حافظان این مرز و بوم به سربازان یک یا چند مهارت آموزش داده شود، ورود آنان به بازار کار تسهیل می شود و می توانند حضوری فعال و ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش مهارتی به بیش از 13 هزار سرباز در خوزستان

ارائه آموزش مهارتی به بیش از 13 هزار سرباز در خوزستان