مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:252023-12-25بين الملل

پیوستن مصر به طرح دور زدن محاصره رژیم صهیونیستی در دریای سرخ


منابع رسانه ای از ملحق شدن مصر به طرح «پل زمینی» انتقال کالا به رژیم صهیونیستی در راستای دور زدن محاصره اعمال شده ارتش یمن علیه این رژیم در دریای سرخ خبر دادند.

- منابع رسانه ای از ملحق شدن مصر به طرح پل زمینی انتقال کالا به رژیم صهیونیستی در راستای دور زدن محاصره اعمال شده ارتش یمن علیه این رژیم در دریای سرخ خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه المیادین به نقل از رسانه های عبری اعلام کرد که مصر به پل زمینی انتقال کالا به رژیم صهیونیستی در چارچوب مقابله با عملیات ارتش یمن علیه این رژیم در دریای سرخ ملحق شده است.

طبق گزارش این رسانه ها، شرکت مصری WWCS قراردادی را با رژیم صهیونیستی امضا کرده که به موجب آن امکان استفاده از گذرگاه های مرزی این رژیم برای حمل و نقل زمینی کالا از بندر دبی و از طریق عربستان سعودی و اردن به سرزمین های اشغالی و از آنجا از طریق دریای مدیترانه یا از راه زمینی به مصر فراهم می شود.

دو طرف تصمیم گرفتند در زمینه حمل و نقل کالا از طریق پل زمینی که امارات را از طریق بنادر حیفا و اشدود در سرزمین های اشغالی، یا از طریق بندر ایلات به مصر یا سایر مقاصد در خاورمیانه متصل می کند، همکاری کنند.

این درحالی است که پیشتر اردن وجود چنین پل زمینی به عنوان جایگزین گذرگاه دریایی در دریای سرخ را تکذیب کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن مصر به طرح دور زدن محاصره رژیم صهیونیستی در دریای سرخ

پیوستن مصر به طرح دور زدن محاصره رژیم صهیونیستی در دریای سرخ