مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:002024-01-09ورزشي

پرسپولیس و برانکو/ برانکو ضمانتی برای موفقیت نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،  اگرچه در کُل فوتبال ما درگیر اینگونه مسائل و شایعات است و بحث روانی و فکاهی در آن تاثیرات بسیار دارد، - رفتن یحیی گل محمدی مصادف شده با انتهای قرارداد برانکوایوانکویچ با تیم ملی عمان و آغاز شایعاتی برای از سرگیری دوباره همکاری پرسپولیس با این مربی کروات.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  اگرچه در کُل فوتبال ما درگیر اینگونه مسائل و شایعات است و بحث روانی و فکاهی در آن تاثیرات بسیار دارد، اما نباید از این موضوع غافل ماند که در هر صورت سایه برانکو حتی اگر سرمربی مستعفی به کار خود ادامه می داد و در انتهای فصل جدا می شد، هم همچنان سنگینی خود را روی سر او داشت.

پرسپولیسی ها خاطرات خوشی با پیرمرد کروات داشته اند و حتی موفقیت های سال های بعد از او را هم تا حدود زیادی  مدیون و مرهون نسل و ساختارسازی این مربی می دانند به همین دلیل افکار عمومی حاکم بر این تیم  در هر صورت کاملا با این انتخاب همراه خواهد بود.

اما یک نکته اساسی در مورد شرایط حال حاضر این تیم و سال های قبل که برانکو در آن نقش آفرینی کاملا موفقی داشت وجود دارد، در آن زمان پرسپولیس یک تیم کاملا منفعل و ورشکسته نشان می داد که فرمول مربیان ایرانی دوای درد این تیم نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس و برانکو/ برانکو ضمانتی برای موفقیت نیست

پرسپولیس و برانکو/ برانکو ضمانتی برای موفقیت نیست