مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:402024-01-17دانش

ستاره دار کردن دانشجویان برتر و نخبه با ابداع فراقانونی!


به نوعی شاهد بازگشت یک محرومیت عجیب هستیم که البته در گذشته اعمال می شد و سد راه گروهی از دانشجویان برای ادامه تحصیل بود؛ ستاره دار کردن برخی دانشجویان که مدت ها تکذیب می شد، - سازوکاری که اتخاذ شده تا دانشجویان نخبه و برتر پشت سد کنکور نمانند و استعدادشان از دست نرود، حالا به واسطه یک تصمیم عجیب، به سلاحی مخرب علیه خود تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اخیرا دانشگاه شهید بهشتی برای پذیرش بدون آزمون در دوره روزانه و دوره های شهریه پرداز (نوبت دوم، پردیس، پردیس الکترونیکی) در مقطع کارشناسی ارشد فراخوانی منتشر کرده که توجه بسیاری را به خود جلب نموده است چراکه در یک بند آن، موضوعی مورد تاکید قرار گرفته که در تیتر اخبار در خبرگزاری ها و رسانه ها بازتاب یافته است؛ ممنوعیت ثبت نام دانشجویان دارای محکومیت انضباطی در رشته های بدون آزمون ارشد ! ممنوعیتی که ذیل شرایط لازم برای ارائه درخواست و در بند 3 مورد اشاره قرار گرفته و تاکید دارد: دانشجویانی که دارای هرگونه محکومیت انضباطی (از شورای انضباطی دانشگاه یا وزارت عتف) با هر درجه و عنوان باشند، امکان ورود به مقطع بالاتر از طریق سهمیه استعداد درخشان را ندارند.

(این موارد باید به تایید حراست دانشگاه مربوطه رسیده باشد) و دانشگاه مختار است در صورت اطلاع از آن در هر مرحله از ثبت نام، پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره دار کردن دانشجویان برتر و نخبه با ابداع فراقانونی!

ستاره دار کردن دانشجویان برتر و نخبه با ابداع فراقانونی!