مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:402023-12-26اقتصادي

فرماندار هرسین: مسافربرهای برون شهری هرسین ساماندهی می شوند


ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین امروز سه شنبه 5 دی ماه در جلسه بررسی و ساماندهی مسافربرهای بین شهری کرمانشاه - هرسین و بالعکس گفت: ساماندهی خودروهای مسافربر بین شهری کرمانشاه - هرسین در دستور کار قرار گرفته و به زودی این مهم تحقق می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عدم ساماندهی و رسیدگی لازم به خودروهای مسافربری بین شهری مسیر کرمانشاه – هرسین و بالعکس از معضل هایی است که باعث شده نارضایتی و نگرانی مردم را در پی داشته باشد.

این عدم ساماندهی به گونه ای است که فردی بخواهد کرمانشاه را به قصد هرسین و بالعکس ترک کند، به دلیل عدم وجود ساماندهی مناسب پایانه مسافربری با خودروهای شخصی ای مواجه می شوند که گاه رانندگان آن ها بر سر این که چه کسی مسافر را تصاحب کند با یکدیگر درگیر شده و ترسی را به مسافر منتقل می کنند که گاهی فرار را بر قرار ترجیح می دهد.

از کرایه های دریافتی متناوب بین ماشین های مختلف و عدم یکسان بودن وجه دریافتی از مسافران توسط برخی رانندگان خودروای شخصی هم بگذریم به نحوه ی رانندگی این افراد هم بخواهیم بپردازیم، چیزی را مشابه آن نمی توان یافت جز مسابقات رالی آن هم بدون رعایت موارد ایمنی.

بر همین اساس امروز سه شنبه 5 دی ماه جلسه ای به ریاست ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین و با حضور معاون سیاسی، امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار هرسین: مسافربرهای برون شهری هرسین ساماندهی می شوند

فرماندار هرسین: مسافربرهای برون شهری هرسین ساماندهی می شوند