مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:352024-01-20حوادث

عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش در انتظار حکم دادگاه


آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات 4 متهم پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در حالی صبح پنجشنبه در شعبه اول دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که اولیای دم برای متهمان درخواست قصاص کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در دومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات 4 متهم پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز 2 متهم دیگر پرونده تفهیم اتهام شدند و متهمان و وکلای آنها دفاعیات خود را در خصوص اتهامات تفهیم شده ارائه کرده و وکلای شاکیان نیز به طرح سؤالات و ابهامات خود از متهمان و وکلای آنها پرداختند.

در روز نخست رسیدگی که چهارشنبه گذشته در سالن اجتماعات دادگستری کرج برگزار شد، دادگاه بیش از 7 ساعت در 2 جلسه صبح و بعد از ظهر به طول انجامید.

فاضلی هریکندی متذکر شد: در این پرونده برای 4 متهم حسب مورد به اتهاماتی از قبیل مباشرت در قتل عمدی داریوش مهرجویی و خانم رقیه (وحیده) محمدی فر، شروع به قتل عمدی و معاونت در آن، ایراد ضرب و جرح عمدی، مشارکت در سرقت، ورود به عنف، تهدید با چاقو و اخفای ادله جرم از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس کیفرخواست صادر و از دادگاه کیفری یک استان البرز تقاضای تعیین مجازات و صدور حکم شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش در انتظار حکم دادگاه

عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش در انتظار حکم دادگاه