مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 18:202023-12-24فناوري

بازدید سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت از غرفه ایرانسل در تلکام 2023


دکتر عبدالناصر آزاد بخت، مدیرکل دفتر صنایع، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت از غرفه ایرانسل در تلکام 2023 بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر عبدالناصر آزاد بخت، مدیرکل دفتر صنایع، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت، ظهر روز یکشنبه 3 دی 1402، در دومین روز از نمایشگاه تلکام 2023، از غرفه ایرانسل در این نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای ایرانسل در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال قرار گرفت.

آزادبخت حین بازدید از غرفه ایرانسل، با تقدیر از اقدام های ایرانسل در تحقق بومی سازی تجهیزات، گفت: پیشرفت ایرانسل در بحث نوآوری و بومی سازی تجهیزات مخابراتی به ویژه مودم های فیبر قابل تقدیر است.

ایرانسل به عنوان یک مرکز رشد، می تواند به بلوغ تجاری شرکت های نوآور و فناور در حوزه بومی سازی کمک کند و نقش اساسی را در این حوزه، در کنار فرهنگ سازی وزارت صمت، ایفا کند.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 1402، مانند نمایشگاه های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن همراه 5G است و بازدید کنندگان می توانند کاربست های (usecase) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت از غرفه ایرانسل در تلکام 2023

بازدید سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت از غرفه ایرانسل در تلکام 2023