مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:552023-12-26اقتصادي

رشد 17 درصدی مهارت آموزی در زندان های ایلام


مهارت آموزی در زندان های استان ایلام طی 9 ماهه اول سال به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، 17 درصد رشد داشته است.

- جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام، ظهر سه شنبه 5 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: آموزش های فنی و حرفه ای و کسب مهارت زندانیان در رشته های متناسب با بازار کار، یکی از اهداف و برنامه های مهم اصلاحی و تربیتی است که همواره مورد توجه است و در زندان های استان ایلام با همکاری اداره آموزش فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی دوره های مهارت آموزی برای زندانیان در حال برگزاری است.

وی افزود: 57 درصد از محکومین در دوره های مذکور شرکت کرده اند و تاکنون 283 گواهی مهارت در رشته های مختلف برای زندانیان صادر شده است که در پایان حبس خود می توانند با دریافت تسهیلات خوداشتغالی که از مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج اعطا می شود، شغل ایجاد کنند و کسب درآمد داشته باشند.

مدیرکل زندان های استان ایلام در ادامه گفت: مهارت آموزی در زندان های استان طی 9 ماهه اول سال به نسبت مشابه در سال گذشته، 17 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مرکز ثابت فنی و حرفه ای در زندان مرکزی ایلام مستقر است و دوره هایی چون برق ساختمان، جوشکاری، آرایشگری، مکانیک خودرو، تعمیر لوازم خانگی، معرق کاری، قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 17 درصدی مهارت آموزی در زندان های ایلام

رشد 17 درصدی مهارت آموزی در زندان های ایلام