مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:212023-12-28سياسي

آیت الله اعرافی: تبلیغ بدون آموزش و پژوهش راهگشا و اثرگذار نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در نوبت صبح سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد، با قدردانی از برگزاری این اجلاسیه مهم و تشکر بابت حضور علما، اساتید و روحانیون در این اجلاسیه و نیز کمیسیون های چهارگانه، گزارشی از اقدامات و طرح و برنامه های مدیریت حوزه های علمیه ارائه کرد.

وی با بیان این که مصوبات اجلاسیه های قبلی در حد وسع در مرکز مدیریت حوزه های علمیه مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: در خصوص امر تبلیغ آنچه در کمیسیون ها مطرح شده در مجموعه مباحث تبلیغ و برنامه هایی که همکاران ما در مدیریت و نهادهای تبلیغی دنبال می کنند، مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

وی تبلیغ و تبیین را رسالت بزرگ و روح حرکت حوزه های علمیه دانست و با بیان این که اصل مورد توجه شورا و مدیریت بوده و با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب نیاز به اهتمام بیشتر دارد، اظهار داشت: حق نهادها و حوزویان است که این مساله را از ما مسؤولان حوزه مطالبه کنند.

آیت الله اعرافی با استناد به آیه نفر، تبلیغ را از مهمترین رسالت های علما و روحانیت دانست و با تاکید بر این که رسالت حوزه فهم محققانه دین و تبیین حقایق دین است، اظهار داشت: وظیفه حوزه تربیت و تطبیق و پیاده سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: تبلیغ بدون آموزش و پژوهش راهگشا و اثرگذار نیست

آیت الله اعرافی: تبلیغ بدون آموزش و پژوهش راهگشا و اثرگذار نیست