مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:502023-12-27ورزشي

راه اندازی گلف در تالش؛ نیازمند حمایت


رییس اداره ورزش و جوانان تالش گفت: با توجه به جذابیت رشته مهیج گلف، شناسایی و راه اندازی این رشته در شهرستان نیازمند تلاش و مساعدت است.

- محمدتقی نظیری امروز چهارشنبه 6 دی ماه، در نشست با اعضای هیئت گلف تالش که به منظور بررسی و پیگیری راه اندازی این ورزش در شهرستان و معرفی اعضای هیئت در دفتر رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، ضمن تأکید بر لزوم شناسایی ورزش گلف در بین آحاد جامعه در شهرستان اظهار کرد: با توجه به جذابیت این رشته مهیج و جامعه آماری بالای این ورزش در کشور لازم است تمام تلاش خود را در جهت شناسایی و راه اندازی این ورزش در شهرستان به کار ببریم.

نظیری بر مشارکت همه دستگاه ها در راه اندازی این ورزش در شهرستان تأکید کرد و افزود: لازمه راه اندازی ورزش گلف در شهرستان، تلاش جامعه ورزشی این هیئت در جهت راه اندازی این رشته جذاب است، لذا با تلاش های ریاست و اعضای هیئت، جامعه ورزشی و مشارکت دستگاه های اجرایی می توان این ورزش را به بهترین شکل ممکن در شهرستان راه اندازی کرد.

همچنین در این جلسه آریا شفقی، رییس هیئت گلف شهرستان تالش بر لزوم حمایت ورزش و جوانان و مساعدت دستگاه های اجرایی در روند راه اندازی گلف در تالش اشاره و اظهار کرد: بی شک با تلاش اعضای هیئت، استقبال جامعه ورزشی و مساعدت دستگاه های اجرایی می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گلف در تالش؛ نیازمند حمایت

راه اندازی گلف در تالش؛ نیازمند حمایت