مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:552024-01-20اجتماعي

فراخوان اعزام مشمولان اصفهانی به خدمت سربازی


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان زمان و مکان اعزام مشمولان اصفهانی پایه بهمن ماه 1402 به خدمت مقدس سربازی را اعلام کرد.

-  مهرداد پناهپوریان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تمامی مشمولان اهل و ساکن استان اصفهان که دارای برگ  آماده به خدمت به بهمن ماه 1402 هستند باید راس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود در محل اعزام واقع در خیابان جی، خیابان شهید همدانیان، پایانه مسافربری شماره 2 جی حضور یابند.

وی افزود: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون منژیت و دوگانه، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص از قبیل متاهل بودن، پدرن ظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، خانوده درجه یک جانبازان، شهدا و ایثارگران  را در هنگام اعزام به همراه خود داشته باشند.

پناهپوریان گفت: مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن ها را رعایت کرده و وسایل شخصی و بهداشتی مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: به مشمولان توصیه می کنم به زمان حضور در محل اعزام دقت لازم را داشته باشند چرا که عدم حضور به موقع در زمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اعزام مشمولان اصفهانی به خدمت سربازی

فراخوان اعزام مشمولان اصفهانی به خدمت سربازی