مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:402023-12-27سياسي

مادران و همسران شهدا مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند


مادران و همسران شهدا به عنوان الگو و اسوه بانوان ایران اسلامی مردم به ویژه قشر بانوان و دختران جامعه را برای مشارکت در انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق کنند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن گفت: مادران و همسران شهدا به عنوان الگو و اسوه بانوان ایران اسلامی مردم به ویژه قشر بانوان و دختران جامعه را برای مشارکت در انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق کنند.

علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه 6 دی در مراسم تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان رزن، اظهارکرد: امنیت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری و صبر و شکیبایی خانواده های آنهاست و همه ما به آنها مدیون هستیم.

وی با اشاره به زندگی سراسر نور بهترین زنان عالم که در قرآن آمده است، بیان کرد: بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت ام البنین(س) و حضرت زینب(س) با پاکدامنی، حجاب، صبر، ایثار، همراهی و اطاعت محض با امام و پیشوای خود موجب شناخته شدن، ترویج و زنده نگهداشتن دین اسلام شدند و امروز هم مادران ارزشمند و صبور و همسران فداکار و مقاوم شهدا با پیروی و آموختن درس از این بزرگان همواره با تبعیت از مقام عظمای ولایت، پرچمداران راه حقیقی شهدا و ارزش ها و آرمان های مقدس آنها هستند و خواهند بود و به آن مفتخرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران و همسران شهدا مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند

مادران و همسران شهدا مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند