مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:402024-01-06سياسي

صادرات صنایع دستی را تقویت کنیم


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت صادرات صنایع دستی به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در میان فعالان این عرصه شد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت صادرات صنایع دستی به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در میان فعالان این عرصه شد.

علیرضا پاک فطرت در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس با استقبال گرم مردم روبه رو شد و مردم اینجا حضور پیدا کردند تا اقوام ایرانی را ببینند و از سنت ها، غذاهای ایرانی اسلامی و آداب رسوم آن ها باخبر شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: این نمایشگاه ها می تواند بستری برای گسترش و آشنایی فرهنگ کشور ایران، برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

وی با بیان اینکه تولیدات صنایع دستی در این نمایشگاه بسیار فاخر است، افزود: به نظر می رسد که دولت باید برای اشتغال بیشتر و صادرات صنایع دستی بهتر کمک کند تا تولیدات و محصولات هنرمندان این بخش به فروش برسد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید کمک کنیم تا بتوانیم بخش صادرات صنایع دستی را قوی تر و قسمت بازرگانی آن را فعال تر کنیم تا مشکلات تولیدکنندگان این عرصه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات صنایع دستی را تقویت کنیم

صادرات صنایع دستی را تقویت کنیم