مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:102024-01-07سياسي

شهید سلیمانی در میدان محبت و انسان دوستی یکه تاز بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان و رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی در نخستن همایش بی المللی مرد میدان حقوق بشر، - عضو حقوقدان شورای نگهبان و رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی همانطور که مرد میدان مقاومت بود، مرد ایثار و حقوق بشر نیز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان و رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی در نخستن همایش بی المللی مرد میدان حقوق بشر، ضمن گرامی داشت یاد شهدا و تسلیت به خانواده های داغدار جنایت کرمان اظهار داشت: دشمن نشان داد که هنوز از از اثر بی بدیلی که شهید سلیمانی در مقاومت داشته است می ترسد و هنوز نگران آثار این شهید بزرگوار است.

او در ادامه گفت: تا الان هرگاه از شهید سلیمانی صحبت شده است، از مرد میدان بودن ایشان صحبت کرده ایم؛ و این تعبیری بسیار زیبا برای کسی است که از ابتدا مرد میدان مقاومت بوده است و این صفت وی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود:، اما همانطور که وی مرد میدان مقاومت بود، مرد ایثار و حقوق بشر نیز بود؛ و شهید سلیمانی این نگاه انسانی را هم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی در میدان محبت و انسان دوستی یکه تاز بود

شهید سلیمانی در میدان محبت و انسان دوستی یکه تاز بود