مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 17:102024-01-11فرهنگي

«مردی با کیف قرمز» و ناگفته هایی شنیدنی از تاریخ معاصر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پوستر مستند داستانی «مردی با کیف قرمز» به نویسندگی و کارگردانی مجید رستگار و تهیه گنندگی محمد عبدی از تازه ترین محصولات مرکز مستند سفیرفیلم منتشر شد.

- پوستر مستند داستانی مردی با کیف قرمز به نویسندگی و کارگردانی مجید رستگار و تهیه گنندگی محمد عبدی از تازه ترین محصولات مرکز مستند سفیرفیلم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پوستر مستند داستانی مردی با کیف قرمز به نویسندگی و کارگردانی مجید رستگار و تهیه گنندگی محمد عبدی از تازه ترین محصولات مرکز مستند سفیرفیلم منتشر شد.

کارگردان این مستند با روایتی متفاوت و ترکیب آرشیو، کلاژ موشن و بازسازی با این ساختار فرمی جذاب و مناسب به روایت قصه زندگی مردی پرداخته که آلمان در هم شکسته، ورشکسته و فرو پاشیده بعد جنگ جهانی اول در میانه قرن بیستم را در طی چند سال نجات می دهد و تبدیل به یکی از مهمترین قطب های اقتصادی جهان می کند.

آلمانی که بعد از جنگ جهانی اول باید به اندازه تمام ذخایر طلای دنیا به کشور هایی که مورد تهاجم قرار داده بود غرامت پرداخت میکرد.

شرایط فقر و تورم بشدت بحرانی شده و تحریم ها شرایط را سخت تر کرده بود و این باعث بی ارزش تر شدن مارک در برابر دلار بود تا جایی که برای خرید یک نان باید یک سبد پول به مغازه دار پرداخت میش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مردی با کیف قرمز» و ناگفته هایی شنیدنی از تاریخ معاصر

«مردی با کیف قرمز» و ناگفته هایی شنیدنی از تاریخ معاصر