مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:202023-12-31سياسي

تأکید امیرعبداللهیان بر توقف استفاده ابزاری از شورای حقوق بشر


وزیر امور خارجه ادعاهای حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران را فاقد هرگونه اعتبار حقوقی و اخلاقی خواند و خواستار توقف استفاده ابزاری برخی از کشورهای غربی از شورای حقوق بشر سازمان ملل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، جلسه هم اندیشی در مورد تحولات و روندهای بین المللی حقوق بشر به میزبانی حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه و با حضور رییس و اعضای کمیته ویژه بررسی نا آرامی های 1401 روز شنبه نهم دی ماه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

  در این نشست حسین مظفر ضمن تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط کمیته ویژه منتخب رییس جمهور برای بررسی جامع و متقن ابعاد مختلف ناآرامی های پاییز 1401، بر عزم کمیته مزبور برای ایفای مسؤولیت ها و وظایف محوله تأکید کرد.

مظفر با اشاره به اینکه مفهوم حقوق بشر در سطح بین المللی به مثابه ابزاری برای اعمال فشار سیاسی علیه کشورهای مستقل در حال توسعه مورد سوءاستفاده مستمر برخی کشورهای غربی قرار گرفته است، رویکرد دوگانه و منافقانه آمریکا و متحدان غربی اش در این زمینه را موجب وهن مفاهیم والای حقوق بشر خواند و گفت: اکنون با نسل کشی فلسطینی ها در غزه و حمایت آمریکا، انگلیس، کانادا، آلمان و برخی دیگر از کشورهای غربی از رژیم اشغالگر، دیگر هیچ تردیدی در این خصوص باقی نمانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امیرعبداللهیان بر توقف استفاده ابزاری از شورای حقوق بشر

تأکید امیرعبداللهیان بر توقف استفاده ابزاری از شورای حقوق بشر