مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:202024-01-06حوادث

دستگیری 12 نفر از اعضای یک شرکت هرمی


سردار عزیزاله ملکی امروز، 16 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می برد، - اظهار کرد: فعالیت اینگونه شرکت ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری 12 تن از اعضای آن در بخش چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سردار عزیزاله ملکی امروز، 16 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می برد، اظهار کرد: فعالیت اینگونه شرکت ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

  وی با اشاره به دریافت خبری در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در یکی از روستاهای بخش چابکسر شهرستان رودسر و پیگیری پلیس گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی صورت گرفته در این زمینه از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل فعالیت اعضای این شرکت را در یک منزل مسکونی شناسایی کردند.

  فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام پلیس با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر و دستگیری 12 نفر از اعضای شرکت هرمی که در فضای مجازی هم تبلیغات می کردند، خبر داد و با اشاره به کشف 37 جلد جزوه و 15 حلقه لوح فشرده در مورد فعالیت و عضوگیری، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 12 نفر از اعضای یک شرکت هرمی

دستگیری 12 نفر از اعضای یک شرکت هرمی