مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:202024-01-10سياسي

انتقاد فرماندار فریدونکنار از وضعیت پل مرکزی شهر


فرماندار فریدونکنار از عدم پیگیری وضعیت پل مرکزی شهر انتقاد کرد و گفت: با گذشتن حدود 18 ماه از تصویب اصلاح پایه های پل مرکز شهر، اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدونکنار، کوروش ابراهیم نژاد گرجی امشب در دوازدهمین جلسه شورای اداری فریدونکنار با اشاره به اینکه انتخابات یک امر اساسی در کشور است، اظهار کرد: همه دستگاه ها با رعایت اصل بی طرفی در انجام امورات محوله و همچنین افزایش مشارکت نقش اساسی ایفا کنند.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی هیات اجرایی و هیات نظارت در بررسی صلاحیت کاندیدا تعداد 28 نفر از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار تایید صلاحیت شدند.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه به مسائل و مشکلات توانخواهان توجه بیشتری شود، تصریح کرد: درحالی که از گذشته مصوبه ای داشتیم که ماهی یک عدد رمپ در سطح شهر برای دسترسی آسان توانخواهان به امکانات و اماکن شهری ایجاد شود اما این مسئله از سوی شهرداری انجام نشد که مجدد از شهردار مطالبه می کنیم که این امر انجام شود.

ابراهیم نژاد گرجی افزود: بیش از 100 درصد تعهد اشتغال را انجام داده ایم و البته امیدواریم دستگاه ها این روند را همچنان ادامه دهند.

وی از عدم پیگیری وضعیت پل مرکزی شهر انتقاد کرد و گفت: با گذشتن حدود 18 ماه از تصویب اصلاح پایه های پل مرکز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار فریدونکنار از وضعیت پل مرکزی شهر

انتقاد فرماندار فریدونکنار از وضعیت پل مرکزی شهر