مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 03:552023-12-30اقتصادي

تولید 250 هزار اصله نهال جهت زیباسازی و توسعه فضای سبز بروجرد


به گفته سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد، 250 هزار اصله انواع نهال و درختچه های زینتی در نهالستان شهرداری تولید شده است.

- ایرج بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به خودکفایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در تولید انواع نهال و درختچه های زینتی، اظهار کرد: 250 هزار اصله اصله انواع نهال و درختچه های زینتی تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خودکفایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد در تولید انواع نهال و درختچه های زینتی مورد نیاز خود، اقدام به آغاز عملیات قلم زنی در خزانه ها و گلدان ها کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد با اشاره به اینکه خودکفایی در تولید انواع نهال و درختچه های زینتی از هدر رفتن منابع مالی و هزینه های گزاف خودداری کرد، گفت: با این اقدام درون سپاری در این حوزه افزایش پیدا کرده و می توان نیازهای کاشت را در خود گلخانه تحت پوشش سازمان رفع کرد.

به گفته بابایی 250 هزار اصله انواع نهال و درختچه های زینتی تولید شده توسط سبزپوشان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد در حال خارج کردن و گلدان گیری از خزانه ها هستند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 250 هزار اصله نهال جهت زیباسازی و توسعه فضای سبز بروجرد

تولید 250 هزار اصله نهال جهت زیباسازی و توسعه فضای سبز بروجرد