مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:102024-01-06سياسي

مدیرعامل هلال احمر از فعالیت 401 خانه ی هلال در مازندران خبر داد


مدیرعامل هلال احمر مازندران با اعلام فعالیت 401 خانه هلال در این استان، گفت: تشکیل خانه های هلال یک ابتکار نوین برای جلب مشارکت محلی از طریق شبکه سازی در مقیاس کوچک با هدف مردمی سازی امور و بکارگیری ظرفیت عظیم مردم برای پیشبرد اهداف توسعه است.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل هلال احمر مازندران با اعلام فعالیت 401 خانه هلال در این استان، گفت: تشکیل خانه های هلال یک ابتکار نوین برای جلب مشارکت محلی از طریق شبکه سازی در مقیاس کوچک با هدف مردمی سازی امور و بکارگیری ظرفیت عظیم مردم برای پیشبرد اهداف توسعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران، غلامعلی فخاری بیان کرد: خانه های هلال در حقیقت نوعی هلال احمر کوچک جهت انجام اقدامات اجرایی در راستای افزایش تاب آوری جوامع محلی به شمار می روند که در شهرها از سوی مردم، خیرین و نیکوکاران و با همکاری فرمانداری ها، شهرداری ها، مساجد و اصناف و در روستاها از سوی دهیاران، بخشداران و با مشارکت شعب هلال احمر تجهیز و مدیریت می شوند.

فخاری با تاکید براینکه فعالیت های داوطلبی باید همسو با استراتژی تاب آوری اجتماعی توسعه پیدا کند خاطرنشان کرد: ترویج فعالیت های داوطلبانه نیازمند خلاقیت و نوآوری است و خدمات داوطلبانه نباید محدود به اقداماتی معمول و سنتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل هلال احمر از فعالیت 401 خانه ی هلال در مازندران خبر داد

مدیرعامل هلال احمر از فعالیت 401 خانه ی هلال در مازندران خبر داد