مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:502024-01-11اجتماعي

ساخت کومه در تالاب انزلی ممنوع


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انزلی با اشاره به برخورد قانونی با احداث کومه نما در تالاب ، گفت: یک باب کومه نما در مرز مشترک سرخانکل و سلکه که جز مناطق حفاطت شده تالاب بین المللی انزلی است، - ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انزلی با اشاره به برخورد قانونی با احداث کومه نما در تالاب ، گفت: یک باب کومه نما در مرز مشترک سرخانکل و سلکه که جز مناطق حفاطت شده تالاب بین المللی انزلی است، تخریب شد.

سید حسن جعفری امروز 21 دی ماه با اشاره به تخریب یک باب کومه نما در تالاب بین المللی انزلی، اظهار کرد: طی هماهنگی انجام شده با رییس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا و با همکاری محیط بانان پاسگاه های سرخانکل و سلکه این کومه که توسط فرد یا افرادی در مناطق حفاظت شده و به صورت غیر مجاز ایجاد گردید، تخریب شد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ تالاب های استان گیلان، افزود: ساخت هرگونه کومه نما در تالاب ممنوع بوده و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی با اشاره به برگزاری برنامه آموزشی مدیریت پسماندهای صنعتی و مواد زاید خطرناک برای کارمندان وزارت دفاع و کشتی سازی در صنایع دریایی شهیدتمجیدی بندرانزلی، اظهار کرد: دفع زباله های صنعتی و مواد زاید خطرناک، قوانین و مقررات و ضوابط خودش را دارد و اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کومه در تالاب انزلی ممنوع

ساخت کومه در تالاب انزلی ممنوع