مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:352023-12-27اجتماعي

تعیین مهلت برای پاکسازی کانون های زباله اهواز/ شکایت از 4 شهرداری خوزستان


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه زباله سوزی یکی از منابع مهم آلاینده اهواز است، از شکایت علیه چهار شهرداری مناطق اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه زباله سوزی یکی از منابع مهم آلاینده اهواز است، از شکایت علیه چهار شهرداری مناطق اهواز خبر داد.

فرهاد قلی نژاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تاثیر زباله سوزی در آلودگی هوای اهواز، اظهار کرد: یکی از منابع مهم آلاینده شهر اهواز و اطراف آن، محل های دفن زباله و کانون های زباله است و شاهد آتش سوزی خود به خودی یا عمدی در این کانون ها هستیم که منجر به آلودگی هوا می شوند و زباله سوزی یکی از منابع مهم آلاینده اهواز است.

وی افزود: اخیرا در سایت صفیره یک مورد زباله سوزی پسماند عفونی رخ داد که شکایت کیفری جداگانه ای در این خصوص علیه شهرداری اهواز انجام شده است.

قلی نژاد گفت: یکی دیگر از منابع آلودگی هوا، سایت برومی اهواز است.

همچنین در 54 نقطه، کانون زباله در اطراف شهر وجود دارد که در چند ماه اخیر این کانون ها شناسایی شده اند و اخطاریه هایی در این خصوص صادر شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص شرایط زباله ها از شهرداری های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی شکایت شده است و دستور قضایی برای پاکسازی کانون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مهلت برای پاکسازی کانون های زباله اهواز/ شکایت از 4 شهرداری خوزستان

تعیین مهلت برای پاکسازی کانون های زباله اهواز/ شکایت از 4 شهرداری خوزستان