مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:502023-12-30بين الملل

پشت پرده یورش اسراییل به صرافی‎ های کرانه باختری


منابع فلسطینی تاکید کردند، رژیم صهیونیستی با یورش به صرافی های کرانه باختری و تخریب آن، تجاوز و اشغالگری را به نهایت خود رسانده و به دنبال تشدید محاصره اقتصادی فلسطینیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، طی دو روز گذشته رسانه های غربی خبر یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به صرافی های انتقال پول و ارز کرانه باختری را در راس اخبار خود منتشر کردند و مدعی شدند اسراییل میلیون ها دلار از وجوه مظنون به تامین مالی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) را ضبط کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه هفتم دی با یورش به صرافی های انتقال پول و ارز در رام الله در استان های رام الله، البیره، الخلیل، جنین و طولکرم کرانه باختری ضمن وارد آوردن خسارت مالی به آنجا، میلیون ها شکل(هر دلار 3.

62 شکل) از وجوه آنها را مصادره و 21 نفر از مالکان صرافی و کارکنان آن را بازداشت کردند.

سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی هم تایید کرد که پنج صرافی در کرانه باختری توسط ارتش این رژیم تعطیل شدند و میزان وجوه توقیف شده را  10 میلیون شکل اعلام کرد.

یکی از کارکنان شرکت صرافی نور الهدی در رام الله هم تایید کرد که منزل مشهور الکوک، مالک این شرکت مورد یورش و تخریب قرار گرفته و دو شعبه شرکت وی هم در رام الله و شهرک برمسعیا در شرق این شهر توسط ارتش رژیم صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده یورش اسراییل به صرافی‎ های کرانه باختری

پشت پرده یورش اسراییل به صرافی‎ های کرانه باختری