مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 00:052024-01-16حوادث

سرقت کم می شود؟


«سرقت دغدغه جدی مردم و همچنین فرمانده کل قواست»؛ این جمله را فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می گوید و تأکید می کند « به زودی کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت».

- مقابله قاطع با ناامنی های اجتماعی و جرائم خرد و کلان مهم ترین اقدام پلیس در راستای افزایش امنیت و احساس آن در یکسال اخیر بوده است؛ بطوری که فراجا اعلام کرد بیش از 122 طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای، سابقه دار، متواری و تحت تعقیب اجرا و بیش از 1800 باند فعال سرقت در کل کشور منهدم شد که کاهش سرقت از منازل و افزایش 23 درصدی کشف قاپ زنی ها را داشته است.

سخنگوی سابق پلیس سردار مهدی حاجیان می گوید اقدامات و طرح های مختلف پلیس برای دستگیری سارقان و زورگیران ادامه دارد اما متاسفانه بیش از 30 درصد مجرمان با تکرار و تعدد جرم هستند و این نشان دهنده آن است که مجرمان به مجازات های اعمال شده عادت کرده و مجازات ها بر آنها اثر گذار نبوده که تکرار جرم دوباره اتفاق افتاده است.

پلیس برای کاهش سرقت و کنترل سارقان سابقه دار با هماهنگی قوه قضاییه از طرح های هوشمند الکترونیکی استفاده می کند ؛ سردار رادان با اعلام این مطلب می گوید افرادی که سه بار سابقه سرقت و محکومیت در طول 10 سال داشته باشند با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل شده و تمامی حرکات، مسیر و مکان های آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت کم می شود؟

سرقت کم می شود؟