مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:002024-01-06ورزشي

یک ایرانی در جمع برترین ها و با سابقه ترین های جام ملت ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت فهرست رسمی 24 تیم شرکت کننده در جام ملت های آسیا که از 12 ژانویه تا 20 فوریه 2024 برگزار می شود، - کنفدراسیون فوتبال آسیا باسابقه ترین بازیکنان حاضر در جام ملت های آسیا را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت فهرست رسمی 24 تیم شرکت کننده در جام ملت های آسیا که از 12 ژانویه تا 20 فوریه 2024 برگزار می شود، فهرست بازیکنانی را که بیشترین بازی های بین المللی را قبل از شروع مسابقات انجام داده اند، اعلام کرد.

بر اساس گزارشی منتشر شده حسن الهیدوس بازیکن تیم ملی قطر با 175 بازی در صدر فهرست بازیکنانی قرار گرفت که بیشترین بازی های بین المللی را انجام داده اند.

بازیکن السد پس از حضور در مسابقات قطر 2011، استرالیا 2015 و امارات 2019 برای چهارمین بار متوالی برای حضور در فینال جام ملت های آسیا آماده می شود.

این بازیکن 34 ساله در پیروزی سه بر یک مقابل ژاپن در فینال در ترکیب عنابی ها حضور داشت و با قطر برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان شد.

در فهرست بازیکنانی که بیشترین بازی های بین المللی را انجام داده اند، سونیل چهتری، ملی پوش هندی با 145 بازی بین المللی در جایگاه دوم قرار دارد و احسان حاج صفی هافبک ایرانی با 132 بازی در جایگاه سوم قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ایرانی در جمع برترین ها و با سابقه ترین های جام ملت ها

یک ایرانی در جمع برترین ها و با سابقه ترین های جام ملت ها