مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 07:352023-12-27بين الملل

سه شرط محمود عباس برای برعهده گرفتن مسؤولیت غزه پس از جنگ


محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین سه شرط را برای برعهده گرفتن مسؤولیت غزه توسط تشکیلات خودگردان اعلام کرد، در عین حال اشاره کرد تشکیلات خودگردان «نوار غزه را ترک نکرده که حالا به آن بازگردد».

- محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین سه شرط را برای برعهده گرفتن مسؤولیت غزه توسط تشکیلات خودگردان اعلام کرد، در عین حال اشاره کرد تشکیلات خودگردان نوار غزه را ترک نکرده که حالا به آن بازگردد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباس شامگاه سه شنبه در مصاحبه ای با شبکه مصری آن و پخش تلویزیون فلسطین (دولت) گفت: ما خواستار توقف همه جانبه جنگ، باز کردن درها برای کمک های بشردوستانه و جلوگیری از مهاجرت فلسطینی ها به خارج از سرزمینشان هستیم.

وی ادامه داد: ما این سه نقطه را درخواست کردیم، پس از آن، در صورت خروج (اسراییل) از غزه، آماده ایم مسؤولیت خود را همین الان در غزه، کرانه باختری و قدس به عنوان یک کشور فلسطینی برعهده بگیریم.

عباس در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ها یا کادری برای حکومت غزه در روز بعد از جنگ وجود دارد، گفت: ما همه چیز داریم و تیم مدیریتی در آنجا هستند (.

)، ما غزه را ترک نکردیم که به آن برگردیم.

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در انتخابات پارلمانی فلسطین در سال 2006 پیروز شد و پس از فروپاشی دولت وحدت ملی، جنبش در سال بعد با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شرط محمود عباس برای برعهده گرفتن مسؤولیت غزه پس از جنگ

سه شرط محمود عباس برای برعهده گرفتن مسؤولیت غزه پس از جنگ