مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 07:202024-01-13اقتصادي

هشدار به تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیراستاندارد


رییس تأیید صلاحیت استاندارد ایلام گفت: توجه به استانداردها و کیفیت مصالح ساختمانی در طرح های عمرانی و ساخت و سازها باید بیش از پیش، مورد توجه مهندسان ساختمان قرار گیرد و کارشناسان این اداره کل با تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد برخوردهای قانونی خواهند داشت.

- ایسنا/ایلام رییس تأیید صلاحیت استاندارد ایلام گفت: توجه به استانداردها و کیفیت مصالح ساختمانی در طرح های عمرانی و ساخت و سازها باید بیش از پیش، مورد توجه مهندسان ساختمان قرار گیرد و کارشناسان این اداره کل با تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد برخوردهای قانونی خواهند داشت.

هادی دوست محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:دستگاه های اجرایی مکلف اند در اجرای طرح های فنی و عمرانی خود ضوابط ، مقررات و معیارهای فنی و استانداردهای ملی را رعایت کنند.

وی گفت: استفاده از مصالح استاندارد در تمام پروژه های ساختمانی الزامی است و تمامی واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی در استان به طور مستمر توسط کارشناسان این اداره کل بازرسی می شوند.

رییس تأیید صلاحیت استاندارد ایلام با بیان اینکه موضوع ایمنی شهرها در برابر مخاطرات طبیعی یکی از اهداف سازمان ملی استاندارد است، افزود : توجه به استانداردها و کیفیت مصالح ساختمانی در طرح های عمرانی و ساخت و سازها باید بیش از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیراستاندارد

هشدار به تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیراستاندارد