مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:202024-01-07بين الملل

رسانه عبری: اسراییل درباره آسیب های وارده به پایگاه «مرون» پنهان کاری می کند


رسانه های رژیم صهیونیستی درباره توانایی های حزب الله لبنان، به ویژه پس از عملیات آن علیه پایگاه هوایی «مرون» هشدار دادند.

- رسانه عبری: اسراییل درباره آسیب های وارده به پایگاه مرون پنهان کاری می کند رسانه های رژیم صهیونیستی درباره توانایی های حزب الله لبنان، به ویژه پس از عملیات آن علیه پایگاه هوایی مرون هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) گزارش دادند که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از زمان آغاز جنگ هدفی را تعیین کرد و آن کور کردن سیستم های اسراییلی در منطقه شمالی است.

نوعام امیر، تحلیلگر مسایل نظامی شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کرد: توانایی های حزب الله به ویژه پس از عملیات روز شنبه باید ما را به شدت نگران کند.

ارتش حجم خساراتی را که روز گذشته به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می کند.

او درباره دلیل این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در پنهان کردن خسارات وارده به مرون تاکید کرد: ارتش نمی خواهد هیچگونه توضیحی از نتایج حمله به دبیرکل حزب الله بدهد.

برخی رسانه های رژیم صهیونیستی حمله مقاومت به پایگاه مرون را یک ارتقا دانسته و اعلام کردند که این عملیات از منظر اطلاعاتی که حزب الله از مکان های بسیار استراتژیک ما در اختیار دارد، نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: اسراییل درباره آسیب های وارده به پایگاه «مرون» پنهان کاری می کند

رسانه عبری: اسراییل درباره آسیب های وارده به پایگاه «مرون» پنهان کاری می کند