مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:502024-01-15فناوري

این عینک ذهن شما را می خواند!


عینک های هوشمندی که در حین کار مغز شما را بررسی و به ایجاد حالت «شیفتگی» کمک می کنند، در نمایشگاه فناوری CES معرفی شدند.

- جی پلاس ، یک گجت پوشیدنی جدید در نمایشگاه CES لاس وگاس معرفی شده است که بر خلاف گجت هایی که روی مچ دست بسته می شوند و قدم ها را ردیابی می کنند، روی صورت قرار می گیرد و عملکرد مغز را ردیابی می کند.

به نقل از دیلی میل، این دستگاه پوشیدنی که میدلینک ایر (MindLink Air) نام دارد، یک عینک است که ادعا می کند توجه کاربر را در طول روز بهینه می کند و زمان صرف شده در حالت شیفتگی را به حداکثر می رساند.

تجربه اوج یا شیفتگی در روانشناسی به حالت ذهنی گفته می شود که در آن فرد به گونه ای روی یک کار متمرکز می شود که در حس پایبندی کامل به آن کار و خشنودی از فرآیند انجام آن غوطه ور می شود.

این حالت زمانی که یک فرد به طور کامل در یک کار یا فعالیت غوطه ور می شود، احساس خلسه ایجاد می کند و به او اجازه می دهد کاملا بر آن لحظه تمرکز کند اما دانشمندان هنوز این تجربه را درک نکرده اند.

در حالی که میدلینک ایر برای افزایش توجه طراحی شده است، این شرکت معتقد است که فناوری ردیابی چشم می تواند به تشخیص علائم اولیه بیماری مغزی نیز کمک کند.

چندین مطالعه مشخص کرده اند که حرکات چشم ممکن است با زوال شناختی کُند شود و این شرکت معتقد است که عینک 600 دلاری آنها می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این عینک ذهن شما را می خواند!

این عینک ذهن شما را می خواند!